Teknoloji

Yayıncıları ve Markaları Hedeflerine Ulaştırmaya Gelen Yayın Merkezi

Türkiye’nin lider oyun ve espor ajansı ve yeni nesil oyun yayıncısı Gaming In Turkey | MENA | AB, oyun dünyasını ileriye taşıyacak yeni projesi Hub of Streaming’i (HOST) duyurdu. Streamcoi teknolojisi ve iş birliği ile hayata geçirilen proje, içerik üreticileri ile markaları bir araya getirecek.

Dünyanın büyük markalarını Brezilya, Avrupa, Japonya ve dünyanın birçok farklı yerindeki mikro yayıncılarla buluşturmayı otomatikleştiren teknoloji Streamcoi, Gaming In Turkey | MENA | Türkiye’deki faaliyetlerine AB ortaklığı ile Hub of Streaming (HOST) adı altında devam edecek.

HOST ile dijital pazarlamada yeni bir soluk

Dijital pazarlama faaliyetlerinin giderek önem kazandığı günümüz pazarında oyun sektörü geniş kitlesi ile ön plana çıkmaktadır. Newzoo Global Gaming Market Raporu’na göre 2022 yılında dünyada 3 milyar oyuncu bulunuyordu. Çoğunluğu Z kuşağı ve genç tüketiciler olan klasik medya araçlarını kullanmayan bu kitleye hitap edebilmek sadece bir sorun değil, aynı zamanda markalar için hayati bir varlıktır.

Mevcut sistemde markalar, hedefledikleri görüntülemeleri elde etmek için büyük içerik oluşturucularla çalışmayı tek seçenek olarak görüyordu. HOST ise reklamverenlere daha geniş bir kitleye ulaşmak için alternatif bir yol sunuyor.

İçerik üreticileri ile markaları buluşturan yapı

HOST, Twitch ve Youtube gibi tanınmış canlı yayın platformlarında yaptığı yayınlarla mikro kitlelere hitap eden yayıncıları markalarla buluşturuyor. Markalar hedefledikleri bilinirlik ve izlenme oranlarına ulaşmak için platform üzerinde sponsorluk kampanyaları yürütürler ve içerik üreticileri canlı yayınlarında bu kampanyalara yer vererek gelir elde ederler. Bu model, yayıncıların canlı yayınlarını kesintiye uğratmayan ve markanın mesajını kesintisiz olarak iletmesine olanak tanıyan bir kazan-kazan sistemi ile çalışmaktadır.

HOST ile en büyük sorunu hedef kitlesini büyütmeden para kazanamayan yayıncılar bu sorundan kurtuluyor. Yayıncılar artık takipçi sayısı ve ortalama izleyici trafiği ne olursa olsun markalardan anında sponsorluk alabilir ve HOST ile kazanmaya başlayabilir. Markalar için bu, birçok farklı yayıncıyı takip eden birçok farklı mikro topluluğa hitap ederek geniş bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor. Yayıncı-izleyici bağının daha derin olduğu bu kitlelere hitap eden yayıncılara sponsor olmak da markaların kredibilitesini doğrudan artırıyor.

Engelsiz, doğal ve kesintisiz mesajlar

Sullygnome’a ​​göre, Twitch’in %99’u ortalama izleyici sayısı 250 veya daha az olan mikro yayıncılardan oluşuyor. HOST ile, ortalama izleyici sayısından bağımsız olarak herhangi bir Twitch ve YouTube yayıncısı mevcut kampanyalara katılabilecek. HOST’un arkasındaki teknoloji Streamcoi tarafından sağlanmaktadır. Bu güçlü teknoloji, markaların binlerce yayıncıyla kolayca bağlantı kurmasını sağlar. Streamcoi ile marka beyanları, platform için benzersiz ve doğal olacak şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca yayına entegre edilen görsel öğeler AdBlock gibi internet reklam engelleyiciler tarafından engellenmez. Aktif raporlama sistemi ayrıca ücretli verilerin gerçek zamanlı olarak toplanmasına, kampanyanın etkinliğinin ölçülmesine ve ulaştığı kitlenin izlenmesine olanak tanır.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu